четвъртък, 27 февруари 2020 г.

February Favorites - време за поправка


Здравейте, приказни!
Февруари беше пълна противоположност на януари. Затова и реших да нарека днешната публикация "време за поправка". Не знам дали ще повярвате, но не изгледах нито един филм. "Зимата" навън е виновна. Времето през изминалия месец зачертна всички възможности за уютно завиване с топло одеяло и пускане на нeщо интересно. Вместо това едно от любимите ми занимания бяха безцелните разходки. Сядането на случайни пейки из квартала, взимане на кафе от странни и съмнителни (понякога) кафе машини и четене на полезна литература (за която ще споделя на по-късен етап).  Като добавим към това и ходенето на работа и домакинските задължения...мисля, че картинката е ясна. Не ми остана време за филми...





Обичам февруари, защото тогава е любимото ми време от годината. Неее, не говоря за Св. Валентин, какво си помислихте? Става въпрос за житния режим на Петър Дънов, който за първи път направих миналата година. Тази година го чаках с нетърпение, защото знаех, че ще се чувствам невероятно след като 10 дни ям ябълки, орехи и жито. Спазвала съм какви ли не диети и режими, но като този  -  няма друг. Бих го определила като лекота, щастие и дори спасение...но...ще изместим встрани тематиката на блога ми, ако продължа в този дух, така че просто спирам и ви споделям една снимка, която направих на деветия ден от 10-дневния житен пост.



Месецът започна с така дългоочаквано изпълнение на Shakira и Jennifer Lopez на Super Bowl. Изкефих им се максимално и определено чакането си струваше. Много обичам, когато жените си партнират, а певици от тяхната класа определено си струва да бъдат коментирани.  


Песента на Demi Lovato - Anyone ме трогна дълбоко и беше като химн на месец февруари. Самата аз се боря с много вътрешни терзания и зависимости (разбира се не толкова страшни като нейните) и напълно разбирам безизходицата в която е била певицата. Постоянно си я тананикам и това ми напомня, че дори и да си богат и известен не с ли в мир със самия себе си ... си изгубен.




За първи път ползвам продукт на марката LUMENE  и съм много доволна. LUMENE Lempea Ultra Sensitive околоочен крем е с много лека формула, почти незабележим аромат. Хидратира много добре околоочната зона, попива бързо и озарява погледа. Ползвам го сутрин и вечер. Засега много ми харесва и определено бих пробвала и друг продукт на марката. 




Най-накрая открих подходяща четка за контуриране, с която ми е удобно да работя. Досега ползвах една на Avon, но тази четка на Wet n' Wild ми харесва в пъти повече. Като изработка е страхотна. Няма следи от лепило или падащи косъмчета, какъвто е проблема при повечето по-евтини четки. С много меки косъмчета е и нанася перфектно контурираща пудра и бронзант. Нещо странно, но изключително удобно е вдлъбнатината на дръжката, която пасва перфектно на палеца, когато работя с четката. Доста удобно е и се изненадвам, че други марки не са се сетили за тази малка, но важна подробност. 
Кремът и четката ми бяха изпратени от parfimo.bg, където в момента има големи намаления  на повечето продукти като има и доста изгодни оферти, ако си търсите маркови парфюми. Заплюла съм си няколко на Dior и Vesace , защото почти няма техен аромат, който да не харесвам. 




Освен на четка най-накрая случих и на бронзант. Той е на LLUMS и е в цвят 04 Baked Brownie. Освен, че е супер икономичен и въобще не се праши (използвам го почти всеки ден, а все едно е нов) e и с перфектния за моя тен цвят. Не е прекалено тъмен, нито прекалено жълтеникав. С две думи - перфектен, хаха. Превърна се в любимият ми продукт на марката. 

Последните години съм голям фен на Balea и по-специално на маските им за лице. Този път обаче ще ви споделя за едно ново откритие (за мен), а именно  захарният скраб за лице с киви. Почиства много нежно, мирише прекрасно, а на външен вид е точно като киви. Струва по-малко от 2 лв., а стига за поне 4 използвания. Освен това може да се ползва и като ексфолиант за устни. "Без да искам" го опитах и... ами - вкусен е! 




Кремът за ръце с аромат на праскови е нов за марката и ме впечатли най-вече с хубавия си аромат, заради който обожавам да го използвам. Освен това хидратира добре и е идеален за чантата. Има и още един вид с кокос, който ще пробвам следващия път. Като цяло преди време не разбирах защо всички се вълнуват, когато Balea пуснат някой нов продукт на пазара. Истината е, че са много добри за цената си и се радвам, че ги има на нашия пазар. 

Откакто гледам клипове в youtube съм забелязала, че всички хвалят ароматните свещи на Yankee Candle и бях много развълнувана, че ги има вече и при нас. Още повече, че в сайта на parfimo.bg има от най-малките разфасовки, които можете да пробвате преди да поръчате голяма свещ. Аз избрах тази с аромат на малина, макар че доста се колебах заради голямото разнообразие. Свещта мирише наистина прекрасно, но ароматът не е толкова осезаем когато се запали. Дали е заради малкия размер (49 гр) или просто не са достатъчно наситени, не знам. Не мога да кажа, че оправда очакванията ми, но от друга страна дори да не е с толкова силен аромат е много красива и дори само като декорация, не мислите ли?



                                                                                                             Love, Adriyana 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova

2 коментара: