вторник, 11 февруари 2020 г.

Revolution Skincare London 2 % Hyaluronic Acid - първи впечатления

Здравейте, приказни!

От години ползвам декоративната козметика на Makeup Revolution (които вече са само Revolution), защото е много качествена и на много достъпни цели. Неведнъж съм споделяла и тук, че съм оставала възхитена на продуктите им (с малки изключения), но наскоро с изненада разбрах, че ги бива и в бялата козметика. 
Прочетох доста положителни мнения за серумите им за лице, които отново си приличат по състав и действие с някои от по-известните и скъпи серуми на други марки, затова реших да пробвам серума на Revolution с 2 % хиалуронова киселина



Както всички знаем хиалуроновата киселина е изключително важна за добре изглеждащата ни кожа, но за съжаление с годините намалява в организма ни. Именно заради това кремове и серуми, които съдържат ката желаната съставка са много хвалени, предпочитани и често пъти доста скъпи. 
Makeup Revolution Skincare Hyaluronic Acid  е на цена около 20 лв. в сайта за парфюми и козметика - parfimo.bg, които бяха така любезни да ми го предоставят за ревю. 
Серумът е с 2 % хиалуронова киселина с опъващ и хидратиращ ефект. В много хубаво стъклено шишенце е, с пипета. Серумът е прозрачен, без никакъв аромат. С много лека и приятна формула , почти не се усеща при нанасяне. След това около минута - две изчаквам и нанасям хидратиращ крем. Струва ми се, че не е достатъчно хидратиращ, за да го оставя самостоятелно. Все пак обаче аз съм с доста суха кожа, така че, ако вие не сте, може и да ви бъде достатъчен. 
Използвам го около месец и засега не съм видяла някаква голяма промяна в кожата ми, но ще споделя повече, когато мине още време. Засега ми е приятно да го ползвам и го правя с удоволствие. Бих опитала още от серумите на Revolution, а защо не и на други марки. Ще се радвам да споделите кои са вашите любими.

                                                                                                          Love, Adriyana 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova

Няма коментари:

Публикуване на коментар