вторник, 5 май 2020 г.

Любими през април - двойни празници и нови придобивки

Здравейте, приказни!
Този месец имам доста любимци, които нямам търпение да споделя с вас.
Любимото ми време от месеца бяха два празника, а именно рождения ден на баща ми и този на приятеля ми Алекс. Първия празнувахме само виртуално, но пък беше доста емоционално. На втория пък си бяхме само двамата, а отделно този път на 19.04 се падна и Великден, които беше повече от прекрасно. Още в 00.00 ч. подарих на Алекс листче с указание за местонахождението на следваща загадка, която водеше към друга и така последната отвеждаше до главния му подарък  - стихотворение, което написах предишния ден. Също така имаше и няколко малки подаръчета като шоколадови яйца и други лакомства. На другия ден си направихме празнична вечеря и този ден ме зареди толкова много, че  "преживях " април без проблем и меланхолични състояния.



Заради празника се опитах да си направя и великденски маникюр. Мисля, че се получи много сладко. Използвах любимия си жълт лак на Golden Rose, за който имам цяло ревю тук


През изминалия месец едно от най-приятните и любимите ми занимания беше четенето на книга на терасата или пък сгушена в леглото. На един дъх (разбирайте за 3- 4 дни ) прочетох "Разказът на прислужницата" на Маргарет Аууд. Много ми хареса, но препоръчвам първо да я прочетете и след това да гледате сериала (за който знаете, че ми е абсолютен любимец). Аз направих обратното, но въпреки това книгата е завладяваща и няма да остави никого равнодушен пред историята на Оффред и посестримите й.


Точно в Световния ден на книгата пък получих пратка от AMG Publishing с три вдъхновяващи книги, за които ще ви разкажа следващия път.



Април се оказа късметлийски и по отношение на откриваме на нов интересен сериал. Става въпрос за Bates Motel, който проследява историята на Норман и Норма Бейтс. С други думи е предистория на филма Психо от 60-те, основан на книгата на Бобърт Блох. Със сигурност ще прочета книгата и гледам филма веднага щом изгледам 5-те сезона на Bates Motel, който е изключително интересен, а актьорът, изпълняващ главната роля и толкова добър, че няма как да не е следващата голяма звезда на Холивуд.


Много успешна покупка беше един тефтер в прасковено от Lidl, който е с чисто бели листа и много красива корица. Голямо попадение, особено като се има предвид цената му от 4 лв. Сладоледите също си ги биваше.



През изминалия месец напълно промених грижата за кожата си. Купих си доста продукти на The Ordinary, но за тях ще ви говоря по-подробно, когато ти използвам достатъчно дълго, за да имам реално мнение. Засега ми харесват и ги ползвам с голямо удоволствие.


Харесах две шийт маски на Balea, които не бях пробвала досега. Признавам си, че тази с кактуса ме спечели веднага със сладурската си опаковка. Оказа се, че и лицето ми я харесва.
Отдавна искам да пробвам душ гела на Ziaja с портокал и определено е имало защо. Прекрасен аромат, който се разнася из целия апартамент. Много съм впечатлена и отдавна не си бях харесвала толкова много нов душ гел.


И последно ще ви споделя за парфюмът, с който се сдобих от големите априлски намаления на сайта parfimo.bg. Преди време много харесах едно мини парфюмче Karl Lagerfeld For Her и знаех, че трябва да си го взема в пълен размер. Ароматът е много нежен и деликатен, но въпреки това различен и запомнящ се,  с плодови, флорални и мускус нотки. Много се радвам, че добавих това бижу в колекцията ми от парфюми и то с 60 % отстъпка. Голям късмет, а?



                                                                                                                      Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova

Няма коментари:

Публикуване на коментар