петък, 22 май 2020 г.

Нови придобивки от Balea

Здравейте, приказни!
Напоследък  при всяко ходене до любимия DM забърсвам по нещо на Balea, тъй като техните продукти са от типа "e, как да не го купиш, само 2 лева е, а мирише на шоколад". Наистина продуктите на марката са доста евтини, а не отстъпват на по-скъпите такива, разбира се има и доста разочарования, но за радост не са в този haul. Много пъти съм ви споменавала (особено, ако ме следвате в инстаграм - @adriyanarumenova), че съм пристрастена към шийт маските им. Като видя шарена сладка опаковка, на която пише "limited edition" как да не я купи човек?
Eто и какво купих и изпробвах последния поседните месеци.



Започвам с шийт маските, като първата, която много харесах и вече купувам за 5 или 6 път е Кактус. Тя е с екстракт от кактус и хиалуронова киселина. Хидратира интензивно и намалява първите бръчки. За всякакъв тип кожа.
Харесва ми това, че не е много напоена и е много приятна за употреба. Усещам лицето си свежо и хидратирано след употреба. В момента имам две, но с това "limited edition" ме стряскат и приканват да си купя още няколко.
По принцип не съм фен на другите им маски - тези, които са с два сашета.  Не съм открила нещо, което работи за мен, а и по принцип харесвам повече маските-кърпа. Реших да пробвам обаче най-новата им Sweet Melon, тъй като чух похвали от няколко момичета. Тя е с екстракт от диня и личи. Хидратира и омекотява кожата.
Обикновено от маските на Balea от този тип получавам леки сърбежи или парене по кожата, но тази я почувствах доста комфортно. Отстрани се лесно и мирише страхотно. Бих я пробвала пак.



Маската Vital е за зряла кожа с арганово масло, витамин В5 и хиалуронова киселина. Хидратира и успокоява кожата, редуцира дълбочината на бръчките.  За радост е от регулярните продукти на Balea, затова засега няма да се запасявам с още бройки от нея.
Маската Copacabana е най-новата маска на Balea от този тип. Тя е с натурална кокосова вода и бадемово масло. С аромат на тропически цветя. За всеки тип кожа.



Следват два скраба за лице. За единия съм ви говорила, защото ми е голям любимец. Става въпрос за захарния скраб с киви. Той е с натурални семена от киви и фина захар. Ексфолира много добре, не е прекалено агресивен. Можете да ексфолирате и устните си с него. Една опаковка ми стига за около 4 използвания. Оставя кожата мека, почистена и дори ароматна. Препоръчвам го с две ръце.
Вторият скраб е с кафява захар и чия. Той е доста по-груб и не ми е любим. Все пак реших да го взема отново, тъй  като мирише на карамел и просто не мога да му устоя. Balea си знаят работата. Ако не ни подмамят с готина опаковка, тогава ще е с неустоим аромат.



И като си говорим за аромати нека ви споделя за душ гела, който си взех. Той е с аромат на бял шоколад и наистина мирише страхотно. Преди време изпробвах и маската със същия аромат, но въобще не ми хареса. След както него го  използвах веднъж се сетих защо спрях да купувам душ гелове на марката. Да, миришат страхотно, но щом започнете да ги използвате под душа, ароматът изчезва напълно. И все пак за 2 лв. за 300 ml мисля, че са повече от добри.
Купих си и тези соли за вана, които ще използвам само за краката, тъй като нямам вана. Наскоро използвах едни с чаено дърво, които са специално за стъпала, но са изчерпани от няколко месеца в магазина, затова избрах тези, които носят името Dream Big и са с натурална морска сол, масло от гроздови семки и екстракт от череша.




Още нещо за под душа е пяната им за бръснене, която е може би най-любимият ми техен продукт. Открих я преди години и оттогава не спирам да си я купувам, тъй като прави страхотна пяна, улеснява бръсненето и също така е много икономична. От марката пускат постоянно пяна с различни аромати, като този път попаднах на аромат на маракуя и праскова - Tropical Summer.
Спреят за лице и тяло е нещо, което не бях срещала до този момент и не предполагах, че марката е пуснала нещо такова на пазара. Може да се използва за освежаване, но и за фиксиране на грим. Интересно ми е дали наистина ще има ефект.



Следва един крем за стъпала, който купувам за пореден път. Той е с 10 % уреа, пантенол и глицерин. Много добре се отразява всеки път, когато петите ми станат по-сухи и е още един продукт, който препоръчвам.
И последното нещо, но в никакъв случай не на последно място e дезинфектантът за ръце Pacific Vibes, който е в много сладко силиконово лилаво калъфче. Закачила съм го на раницата си и ми е много удобно, защото винаги ми е под ръка. Ароматът обаче е доста силен и не ми харесва. Следващият път ще потърся с различен.




А вие какви продукти на Balea си купихте последно? Имате ли любими сред тях?

                                                                                                          Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova

Няма коментари:

Публикуване на коментар