вторник, 2 юни 2020 г.

Любими през май - кафе и цветя

Здравейте, приказни!
Ето, че отново съм тук, опитвайки да събера мислите си и за ви разкажа за изминалия месец. Истината е, че преди да започна проверих публикациите и историите си в инстаграм, тъй като не смятам да ви лъжа - месец май мина както всеки друг в последно време. Вкъщи, в работа и малко разходки.


Голямата разлика обаче беше, че за първи път от 67 дни се видях със семейството ми. Да, броях дните и за пореден път оцених какво богатство имам. Благодаря!
През тези 2 дни със семейството се заредих с много положително настроение и няколко букета цветя. С Алекс ги изненадахме с барбекю, а те от своя страна ми набраха от прекрасните жълти лалета, момини сълзи и божури. Добре де, сама си ги откъснах, но някакси ми звучеше по-добре, ако бяха те, хаха.


Не закъсня и вдъхновението, което ми помогна да напиша така отлаганата публикация за концерта на Spice Girls в Единбург, който беше преди почти една година. Мисля си, че за подобни разкази винаги идва точно определеното време рано или късно. Можете да я прочетете тук.
Ако си говорим за още вдъхновения, то...кафето ясно се оказа едно от тях. Почти винаги, когато пия кафе ми се иска да го снимам, нямам представа защо, но добрата новина е, че понякога се получават хубави снимки.



Този месец първият сингъл на Марая Кери - Vision of love навърши цели 30 години. По този повод искам специално да ви поздравя с една от най-любимите ми песни за всички времена.



Намерих един канал в youtube, който следя с удоволствие. Дори запалих и някои от учениците ми по Клеър и семейството й. Момичето е на 7 години и вече 4 години е в светлините на прожекторите след като баща й пуска в youtube кавър на Part Of This World от Малката русалка на Disney. Следва голям успех, участия в телевизионни предавания, изпълнения пред хилядна публика и един канал, който проследява живота на момичето и семейството й. Изключително завладяващи видеа, които ще ви оставят без дъх, особено, когато Клеър запее...



Няма да останем и без любима козметика този месец. В отделен пост ви споделих за продуктите на Balea, които си купих напоследък. Можете да разберете кои от тях се превърнаха в любими тук.
Направих и поръчка от сайта на The Body shop, защото случайно видях, че имат 20 % намаление и реших да се възползвам. Отдавна искам да си взема пак от любимото ми масло за тяло с сацума. Ако не сте го пробвали, направете го. Разказвала съм ви повече за него тук, но каквото и да си говорим според ме е скъпа глезотийка, която обаче е добре да си позволяваме от време на време. Лично аз го ползвам само за ръце и го исках най-вече заради страхотния аромат. Преди време пробвах и маслото с моринга, което също ми е изключително любимо, но вместо него реших да поръчам спрей за тяло със същия аромат. И не сгреших! Обожавам този аромат! Много различен, много екзотичен и прекрасен. Не е много траен, но като за спрей е повече от добре. В стъклено шише е и струва около 15 лв. за 100 ml. Интересното е, че на повечето хора около мен - не им харесва. Е, аз въпреки това продължавам да го пръскам с удоволствие.



Книгата, която прочетох този месец се казва "Можеш да постигнеш всичко, стига да знаеш какво искаш" на Барбара Шер. Авторката ме спечели още с книгата си "Моделирай мечтите си", за която ви разказах преди време.
В "Можеш да постигнеш всичко" тя засяга вечния проблем за неизказаните на глас желания и неизживените мечти, с които много от нас се сблъскват. Лично за мен ми повлия достатъчно, за да се замисля над въпроса - защо продължавам да саботирам себе си и кога ще взема живота си в ръце. 
Специално си подчертах и извадих в тефтер някои цитати, тъй като искам да си ги припомням отново и отново. Определено книга, която препоръчвам с две ръце, ако харесвате подобен тип литература.



Филмът, който видях този месец се нарича Marrowbone. Много ми хареса, защото макар и на пръв поглед типичен трилър, той засяга много болезнени теми от живота. Определено ме спечели и с неочаквания си край.


А кои бяха вашите любимци през изминалия месец?


                                                                                                            Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova

Няма коментари:

Публикуване на коментар