понеделник, 22 юни 2020 г.

Dior J'adore

Спомняте си онази реклама с Charlize Theron, която е като малък и много красив филм? Всъщност всички реклами на Dior са точно такива. На тази обаче реагирах с едно "уау" след като една от любимите ми актриси представи на света това истинско ароматно бижу. Знаех, че трябва да усетя аромата на рекламирания парфюм, така че го направих първия път в който посетих Sephora и...ок, ще го кажа направо - влюбих се.


Ще кажете, че говоря така за почти всеки парфюм, който попадне в блога ми и може би ще сте прави. Рядко пиша за нещо, което не ми е наистина любимо, но...случаят с J'adore е наистина специален, защото беше първият аромат, който се запечата в съзнанието ми и който знам, че винаги ще ми харесва. Просто защото този аромат е вечен.
Създаден през 1999 J'adore e в топ 10 на най-продаваните парфюми в света и е с нестихваща популярност през последните 21 години. Той е от онези аромати, които могат да се носят както от млади момичета, така и от по-възрастни дами, през всеки сезон, през цялото денонощие.



Ароматът му е много деликатен и цветен, но напълно отличаващ се, не може да се сбърка с друг. Често дори различни негови имитации се радват на голям успех, именно заради характерния му аромат.
Бутилката му е цяло произведение на изкуството. Символизира женската красота, а златните пръснети на капачката са вдъхновени от традиционните южно-африкански бижута, които африканските жени поставят от ранна детска възраст на врата си. На снимката съм го съчетала с любимите ми златни бижута - пръстен и обички, които нося почти непрекъснато още от абитуреинтския си бал. 



Ето и самият аромат:
Връхни нотки - цвят магнолия, мандарина
Средни нотки - орхидея, теменужка, роза
Отновни нотки - слива, мускус, амарантово дърво

Тази малка бутилка от 5 мл на Dior J'adore ми беше изпратена от  parfimo.bg, благодарение на които колекцията ми от мини ароматите, за които съм ви споделяла и в блога ( versace, karl lagerfeld) получи най-новото си ценно попълнение. 




                                                                                                Love, Adriyana 


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova



Няма коментари:

Публикуване на коментар