неделя, 28 юни 2020 г.

Любими през юни - изобилие от козметика


Здравейте, приказни!
Този месец мина под знака на бялата козметика и книгите. Получих няколко пратки от български марки, а отделно спечелих и цели четири giveaway-я (знаете, че от време на време късметът ми е неудържим, хаха) 
Започвам с книгите, които не са толкова много, но пък за сметка на това са изключително интересни. Става въпрос за два от бестселърите на Остин Клиън - "Кради като артист" и "Покажи своето творчество". Издават ги AMG Publishing.  И двете книги за мен са гениални, тъй като не само, че авторът ти споделя неща, които ти вече знаеш, но го прави и по най-елементарния и лесен за разбиране начин. Това на пръв поглед може да ви се стори обратното на добро съдържание, но авторът успява да размърда всяка гънка в мозъка ти и да събуди желанието ти да действаш, да твориш, да се развиваш. Няма да е пресилено да споделя, че повечето от нещата, които съм си мислила през годините и на които никога не бях намирала потвърждение, са точно в тази книга. За мен се двете книжки се превърнаха в настолни, към които да се обръщам когато имам нужда. Умишлено не искам да навлизам в подробности, за да могат да повлияят по същия начин и на вас, когато ги прочетете. А вие трябва да го направите!



Късметът ми се усмихна и както ви споменах в началото спечелих цели четири игри - две от тях бяха с козметични продукти, една с книги, а третата лично за мен най-вълнуваща и интересна, а именно персонализирана картина от babyframesbg. Зад страничката стои едно много мило и талантливо момиче, което по забавен, но и доста точен начин успя да представи нашето бъдещо и много желано пътуване до Рим, за което не избрахме най-подходящото време, но все пак силно се надяваме да се осъществи все някога...



Две са парфюмните ми попадения този месец. Dior J'adore ми е любимци откакто се помня, а наскоро се сдобих с едно малко шишенце от 5 ml. Разказах ви по-подробно тук.
За шоколадовия парфюм на Avon разбрах случайно и нямах търпение да го помириша. Доста интересен аромат, много по-различен от всички, които съм имала, хареса ми.


Продължаваме с козметиката, която беше в изобилие този месец. Първите продукти, които пробвах са на българската марка Еvterpa.  От години не бях пробвала марката и бях приятно изненадана от голямото разнообразие на продукти.
Определено най-използвани бяха фроларните води. Розова вода използвам отдавна и много я харесвам. Благодарение на пратката обаче открих прекрасното действие на лавандуловата вода, която вече ми е почти накрая, тъй като доста често я използвам. Действа ми успокояващо и дори вместо ароматерапия.



Шипковото масло е едно от най-полезните масла за лицето, като предотврятава появата на бръчки, изглажда тена, хидратира и подхранва. Ползвам го вечер няколко дни в седмицата. 


Ikarov ме зарадваха с напълно обновените си продукти, които са напълно натурални и доста интересни. Първите продукти, които пробвах са балсам за ръце с портокал и шея. При допира с кожата се топи моментално, мирише и подхранва чудесно. Органично кокосово масло с аромат на ванилия пък използвам за тялото и стъпалата си и отново съм очарована. Хареса ми вниманието към детайла и стъклените и алуминиеви опаковки. Имам още няколко продукта, за които ще ви говоря по-нататък.


Още една българска марка, която пробвам за първи път е Damaskina Natural. Розовата им вода е с доста силен аромат, което на мен ми харесва, тъй като обичам аромата. Кремът им за ръце е новият ми любимец. Не съм ползвала подобен. Доста е компактен и винаги го нося в раницата.


И като споменах раница - ето я и новата ми любима такава. Видях я в един малък магазин в Перник и не спрях да мисля за нея, докато не си я купих. Отдавна търсех нещо толкова пъстро и в същото време стилно.


А кои бяха вашите любимци за месец юни?

                                                                                                            Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova

Няма коментари:

Публикуване на коментар