четвъртък, 31 декември 2020 г.

Любими през декември - цял месец Коледа

Здраейте, приказни! 

Годината мина толкова бързо, колкото и дойде при нас. Май си го казваме всеки декември, но тази година наистина е по-добре да свършва вече. И вие ли мислите като мен? 


Чаках с нетърпение коледните празници, така че още в края на миналия месец украсих елхата и запалих лампичките, извадих коледните чаши и топлите напитки, опаковах подаръците и започнах да слушам коледни песни. Много се радвам за това мое решение, защото по този начин направих един цял месец Коледа, как не се бях сетила досега...


Любимите ми изпълнители се бяха погрижили да има какво ново да слушам и гледам през декември - от началото до самия му край. Започнах с двата коледни албума на Марая Кери и преминах към новия албум на Кери Ъндърууд, от който любима ми стана песента Little Drummer Boy , която изпълнява с 5 годишния си син.


За голяма моя радост и двете ми любими певици решиха да пуснат коледни концерти. Mariah Carey's Magical Christmas Special е коледна приказка с много песни, много декори и неповторима Марая, докато My Gift :  А Christmas Special from Сarrie Underwood е семпъл, но в същото време много бляскав и празничен концерт, който гледах навръх Коледа.


И докато слушах коледни песни и гледах коледни концерти, то в коледните филми не намирах подобна магия (освен в класиките като Сам вкъщи и т.н.) Гледах няколко, но не открих някой нов, за който да ви споделя. За сметка на това обаче на един дъх изгледах два сериала, които според критиците са едни от най-добрите за изминалата година. Става въпрос за The Queen's Gambit и Undoing. И двата сериала изгледах за по два дни, тъй като са повече от завладяващи. Започнете ли да гледане - няма спиране. Рядко попадам на подобни, в които не искаш да изпуснеш дори и един кадър. 



Също толкова бързо и нетърпеливо прочетох и книгата Малки пожари навсякъде. Преди време гледах сериала и бях сигурна, че и книгата много ще ми хареса, както и стана.

Предаването, което много ми хареса е Shine On на Netflix с любимата и очарователна Рийз Уидърспуун. В 9 епизода тя се среща с различни вдъхновяващи жени, като за мен най-интересен беше епизода с Доли Партън, която посрещна Рийз в дома си. 


Интересното в случая е, че Рийз е била голяма фенка на Доли още като дете, които си личеше по всяка казана от нея дума, всеки жест и всяка сълза, която проля докато обясняваше що за вдъхновение е изпълнителката за нея. Лично аз досега не се бях интересувала от историята и кариерата на Доли, но след този епизод мога да кажа, че искрено и се възхищавам. Песента  Coat Of Many Color е автобиографична и любима на Рийз. Не бях я слушала досега, но не спирам да плача дори само като си помисля за нея. Семейството на Доли било толкова бедно, че майка и ушила палто от парцали, които познат им дал, докато четяла Библията и влагала любов във всеки бод, както разказва Доли в песента.  Децата и се подигравали, че е бедна, но тя не можела да им обясни с думи колко богата се чувствала в този момент. Палтото в различни цветове е символ на Доли и до днес и се пази в музей, като историята му е пресъздадена във филм и детска книжка. Това, ако не е вдъхновяваща история! 

С тази песен искам да поздравя всеки, които чете това и да пожелая на всички, които търсят богатството и щастието извън себе си - да погледнат първо в сърцата си и в тези на близките си. Тогава ще осъзнаете колко много притежавате. Щастлива Нова Година, приятели!


                                                                                                             Love, Adriyana



youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova


Няма коментари:

Публикуване на коментар