неделя, 13 декември 2015 г.

Нови придобивки за ноември (Mini Haul)

Здравейте, приказни!
Обичам в края на всеки месец да пуска публикация, в която ви показвам новите си придобивки за целия месец. Така хем си водя равносметка за това колко пазарувам, хем ми е приятно, че всичко е на едно място и по всяко време мога да хвърля по един поглед над целия месец.

Ноември месец не беше особено вълнуващ по отношение на козметични покупки за разлика то предишните два, но все пак традицията си е традиция... и ето я поредната публикация (макар и доста позакъсняла) :)
От посещението ми в Кюстендил си купих крем за ръцe и крем за крака на Rose of Bulgaria, както и малкото сапунче на снимката. То е на Refan... и просто ми се стори прекалено малко и сладко, за да го подмина, хихи



В тон с тях пристигна и тениската ми от Nestle Fitness, която спечелих от инициативата #HandsOn. Страхотна е!
От сайта parfimo.bg бяха така добри да ми изпратят продукти, които аз избрах от сайта им. Може би знаете, че те често правят кампании с блогъри, с цел популяризиране на сайта им. Този път си избрах лосиона на Синди Кроуфорд, крем за лице на Mixa и лак на NYC. И трите продукта са много хубави. Ревю на лосиона можете да погледнете тук



Три продукта на Syoss ми бяха пратени за проба, но за тях ще си говорим по-подробо може би някой друг път.


Отново извадих късмет в игрите във фейсбук и спечелих гел за третиране на пъпки на Urgo, като те ми пратиха и много сладка химикалка, а аз съм луда по такива неща. Не съм спряла да я ползвам от тогава. За гелът все още не мога да кажа нищо, но когато имам мнение ще го споделя с вас.



Втората и награда беше от ArtDeco - техния молив, който е нещо като праймър за устни. Без цвят е, но заглажда линиите, не позволява на червилото да се стича и го запазва по-дълго. Ползвах го няколко пъти и честно казано не виждам голям ефект, но... може би е рано да се каже.



Няколко  са и покупките ми от Avon - това са два парфюма Rare Pearls и Today Tomorrow Always, които много харесвам и бяха доста изгодни за поръчка този месец. Една приятелка пък ми подари Pur Blanka рол-он, така че се запасих добре с аромати,хихи


Също от Avon си взех суфле за тяло с масло от шии от серията Planet Spa. Не го бях пробвала, но обожавам аромата на шеа, затова побързах да си го взема.


В едно от пътуванията ми до София открих този универсален крем на Balea, който не бях срещала досега... Дари ви го показах в този влог. Хареса ми, много е сладурски, мирише хубаво и омекотява ръцете.


Това бяха козметичните ми покупки през ноември месец. Този месец очаквайте също публикация с нови придобивки. А вие какво си купихте последно?


youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар