неделя, 27 декември 2015 г.

Realash - серум за удължаване и сгъстяване на мигли

Здравейте, приказни!
С малко закъснение искам да споделя и тук впечатленията си от серума за удължаване на мигли на Realash. Ако досега не сте чували за продукта, то следващите редове са за вас. Това е гел/серум, благодарение на който миглите би трябвало да се сгъстят, заздравят и удължат. Можете и да изгледате видеото, което направих преди време за продукта тук


Ето и какво точно обещават производителите:
"83% по-дълги и 79% по-гъсти естествени мигли, ефикасност, потвърдена в направените клинични изследвания ,дерматологично тестван - не предизвиква алергични реакции.
Благодарение на този серум, миглите Ви ще се регенерират и възстановят по-бързо. Realash е дерматологично и офталмологично тестван от професионалисти в областта на козметиката и силно препоръчван от дамите, които вече са го ползвали."
До преди година не бях чувала за подобен тип продукт и бях много любопитна да го пробвам.
Нанасях го всяка вечер преди лягане, като наблягах на миглите във външния край на окото, защото смятам, че ако те са по-дълги от останалите ще е най-драматично и красиво.
Първото нещо, което забелязах е, че миглите ми станаха по-здрави/твърди. Това се забелязва още след първите десет дни употреба.
Серумът е много лесен за употреба, не дразни очите и има видими резултати. Аз съм с доста къси мигли, но откакто го ползвам са значително по-дълги и определено виждам резултат.




Интересното, което забелязах е, че миглите ми се "преплитаха" едни в други и стояха като на снопчетата, както по принцип ги правят изкуствените мигли. По това със сигурност можете да разберете дали са станали по-дълги.
В заключение мога да кажа, че серума на Realash е един много успешен продукт и много се радвам, че имам възможността да ползвах. Все още имам доста от него, така че ще продължавам да го нанасям всяка вечер и се надявам да постигна още по-добри резултати.
Повече за серума можете да намерите в официалния сайт на Realash за България - realash.bg

                                                                                                    Love, Adriyana  


youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

* продуктът ми беше предоставен от Realash Bulgaria, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

Няма коментари:

Публикуване на коментар