понеделник, 4 януари 2016 г.

December Favorites

Здравейте, приказни!
Дойде време за декемврийските ми любимци, а съвсем скоро ще видите и любимците ми за 2015.
За съжаление през по-голямата част от декември бях болна и гримовете не присъстваха в ежедневието ми. Не мога да откроя и някой друг козметичен любимец... ползвах нещата, за които съм ви говорила в предишни публикации. За сметка на това този месец имам доста музикални и филмови любимци, които нямам търпение да ви споделя. 
Започвам с една завладяваща песен, а именно новия сингъл на Carrie Underwood, наречена Heartbeat. Прекрасна балада с невероятен текст и още по-красив видеоклип. Много съм радостна, че Кери пусна точно тази песен като сингъл :)


За Коледа Марая Кери направи невероятен подарък на феновете си (като изключим още по-невероятния,а именно - европейското й турне) като пусна Merriest Christmas Special - коледен концерт, специално за канала Hallmark. Не знам колко пъти вече го гледах. Създава ми толкова празнично настроение, имам чувството, че екрана излъчва топлина и любов, всеки път щом си го пусна. Определено много щастлив месец в музикално отношение <3



Открих и няколко любими коледни филма този месец. Започвам с най-любимия ми, а именно A Christmas Melody, който беше излъчен преди концерта на Марая по Hallmark. Той е режисьорския дебют на Марая Кери, а също така и тя участва в него. Историята е за една самотна майка, която се връща в родния си град с дъщеря си, намира нови приятели и среща любовта. Типичен коледен романтичен филм, изпълнен с музика и красиви моменти.

Ролята на Марая е на злобна съученичка на главната героиня, която на всяка цена иска дъщеря й да успее да спечели конкурс за таланти.


Още няколко коледни филма ме спечелиха, първия от които е Christmas with Kranks, който в България се разпространява като Да пропуснеш Коледа. Страхотна комедия, която ще ви накара да се смеете от сърце. Може би най-любимия ми филм тази Коледа. Историята е за семейство, което решава да не празнува Коледа, а да спести пари за круиз. Следват много смешни моменти, неволи на героите и... дори няколко тъжни сцени, които ще ви накарат да се замислите за наистина важните неща в живота.



12 dates of Christmas също много ми хареса. Не бих казала, че е добър колкото Christmas with Kranks (който може би се превърна в един от най-любимите ми коледни филми въобще), но ми беше интересен и ви го препоръчвам. Разказва се за една жена, която 12 пъти преживява деня преди Коледа, като след всеки  следващ път успява да си прекара все по-хубаво и накрая успява да извлече максимума от живота.

 

Arthur Christmas e уникална анимационнa комедия, в която научаваме как всъщност дядо Коледа разнася подаръците по света. Доста нестандартно поднесена история за белобрадия старец, съчетана с много хумор и няколко емоционални момента. Определено ми напълни душата и повдигна коледния ми дух.


Unknown е един страхотен мистериозен екшън. Доста ми хареса, изгледах го на един дъх. От типа филми е, в които заедно с героя се опитваш да разрешиш загадката. Не вярвам да има човек, на който да не му допадне, затова горещо ви го препоръчвам.



И последния филм, който много ми хареса този месец е анимацията на Дисни - Mulan. Имам доста филми на Дисни, които не съм гледала, затова от време на време се стремя да наваксам с някои от тях. Макар и класика не бях гледала Мулан и определено останах много доволна от него. Много забавен, със страхотна анимация и история. Саундтракът пък е първата песен на Кристина Агилера - Reflection, която много харесвам, което е още един плюс за мен.



Това бяха музикалните и филмовите ми любимци в края на годината, която си отиде толкова бързо, колкото и дойде. Разделих се с 2015 с много широка усмивка, защото тя беше страхотна за мен. Разбира се, не липсваше и мъничко тъга, но... животът не е само черно и бяло и ние трябва да приемам всеки един негов нюанс.
През 2016 пожелавам на себе си и на всички вас мнoго незабравими моменти, поне една голяма сбъдната мечта и много, много поводи за широки усмивки!
                                                                                                                                   Love, Adriyana

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар