неделя, 31 януари 2016 г.

January Fovorites/ Любими през Януари

Здравейте, приказни!
Януари си отиде толкова бързо, колкото и дойде...Това стана причина и за новата публикация, която включва любимците на месеца.
Този месец открих не едно, а цели 5 любими червила. Ето ги и тях :

Golden Rose Matte Lipstick Crayon в цветове 09, 11 и 17. И трите цвята ми харесват много! Страшно наситени, трайни и красиви са. Определено препоръчвам, ако не сте ги пробвали!
 

Всеобщите любимци Golden Rose Velvet Matte попадат в най-носeните ми червила този месец. Най-новият ми цвят е под номер 09 и е в прекрасно розово.


И последното червило, но определено не по важност е MAC Apres Chic, по което съм луда напоследък. Не мога да спра да го нося! Много нежна и приятна за носене формула, прекрасно изглежда на устните и въобще едно от любимите ми червила въобще (дори го включих в любимци на 2015, но нямаше как да не го спомена пак)

Отгоре - Golden Rose Velvet Matte 09
Отдолу - MAC Apres Chic
Знам, че в миналата публикация, посветена на 3 продукта на Benefit ви разказах колко много харесвам базата за лице That Gal, затова няма да се спирам на нея. Просто знайте - страхотна е!


Душ гелът, който ми е абсолютен фаворит този месец е на полската марка Paloma Body Spa и ухае невероятно. Именно заради това обичам да го ползвам и ми е много интересно да изпробвам още нещо на марката. 


Един филм ме спечели с невероятната игра на актьорите и  интересна история. Това е Fracture/Пропукване и е с гениалния Антъни Хопкинс. Гледайте го, ако харесвате филми с на пръв поглед прост сюжет, който обаче държи в напрежение от начало до край. 


Това бяха любимците на месеца. Както може би знаете започнах да качвам по-често видеа в youtube канала ми, защото установих, че заставането пред камера, целия процес на редактиране и т.н. ми носят голямо удоволствие. Така че, ще се опитам от сега нататък да пускам месечните си любимци и като видео и като публикация. Надявам се да ви бъде интересно!

 

                                                                                                    Love, Adriyana

 

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар