четвъртък, 28 януари 2016 г.

3 продукта на Benefit

Здравейте, приказни!
Преди няколко месеца се сдобих с три мини-та на Benefit. Това са първите ми продукти на марката, която отдавна исках да пробвам. Харесва ми това, че Benefit пускат много и разнообразни травъл/семпъл размер продукти, така че лесно могат да се изпробват, без да даваме един куп пари.


Аз се сдобих с моя комплект от интернет, като не знам дали е част от по-голям сет или просто са отделни мини версии на продукти. Ето и моето мнение за всеки един от трите продукта.

Benefit "That Gal" brightening face primer


Не съм особен почитател на основите за лице. Някак ми е странно да ги използвам, тъй като години наред не знаех за тяхното съществуване (преди да почна да чета блогове и т.н.) и съм свикнала да нанасям фон дьо тена веднага след крема си за лице. Откакто имам тази обаче... съм влюбена в нея! Нанесен фдт-а след нея изглежда удивително. Кожата на лицето става гладка и озарена, а фдт издължа значително по-дълго. Има много приятен аромат, наподобяващ дъвка, лек "розовишкав" цвят, но разнесена стои напълно прозрачна. Не лепне и не стои тежко на лицето. Да не говорим с колко сладка малка опаковка е!


Тъй като количеството е доста малко (7.5 ml) не я използвам в ежедневието, а я пазя за по-специални случаи, когато искам лицето ми да изглежда страхотно.
Оригиналния размер на продукта е 11 ml и струва 22.50 паунда.

Benefit Coralista Ultra Plush



Това е  глос за устни в много приятен прасковен цвят. Много комфортен за носене е. Не лепне и не се разтича. Подходящ е както да се носи самостоятелно (въпреки че цвета изчезва секунди след нанасянето му), така и върху друго червило (аз предпочитам този вариант). Има уникален аромат!


Глосът обаче е супер нетраен и изчезва на устните толкова бързо, че ви идва да заплачете, хаха. Общо взето освен малка, сладка глезотия, която ти доставя голямо удоволствие докато я слагаш на устните, този глос не е нищо друго. Не бих препоръчала да го купувате, просто не виждам смисъл от него. Да, приятно е да го използваш, но не и ако струва 14.50 паунда.

Benefit Cha Cha Tint Lips and Cheek stain


Това е интересен на пръв поглед продукт, който би трябвало да се задържа доста дълго върху устните ви, а може да се използва и като руж. Проблемът при него е, че не става за нито едно от двете. Не знам дали на мен се е паднал развален стеин или нещо такова. Като гланц/червило не е подходящ, защото хич не се задържа върху устните, докато съвсем обратно - задържа се прекален много на скулите, заради което не може да се ползва като руж. И преди да сте се зачудили какви ви ги говоря, бързам да обясня. Продуктът не се разнася по никакъв начин и дефакто остава една линия или кръгче, зависи как сте го нанесли. Може и аз да не използвам правилно продукта, но дори и да е така - толкова ли сложно трябава да бъде?

Benefit Coralista Ultra Plush (в ляво)
 Benefit Cha Cha Tint Lips and Cheek stain (в дясно)

Оставам със смесени чувства за продуктите на Benefit. Явно някои от тях са много добри, а други ... просто не стават. Засега не мисля, че ще посегна към купуването на продукт в пълен размер, разбира се, ако не е всеизвестния Hoola бронзант, по който са луди всички.

                                                                                                      Love, Adriyana

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар