неделя, 16 октомври 2016 г.

Нови продукти от Essence

Здравейте, приказни!
Днес реших да споделя мнението си с вас за три нови продукти на Essence, които неотдавна са на нашия пазар.

Camouflage 2 in 1 Make up & Concelor
Един иновативен продукт с дълготрайна текстурата ,плътно покриваща всички несъвършенства на кожата и осигуряваща безупречен матов завършек - без маска ефект. Поне така обещават от марката. За мен лично продуктът е прекалено тежък за моята кожа. Наистина прикрива несъвършенствата, стои до някаква степен естествено, но с него се работи прекалено трудно. Веднага след нанасянето залепва за кожата мигновено и е почти невъзможно да се разнесе. Бих го ползвала само в определени части - пъпки, зачервявания и т.н., но не и под очите или на цялото лице. Имам го в цвят 10 ivory beige.



Satin Touch Blush
Любимец! Изключително сладка опаковка, която веднага те грабва. Самият продукт пък е много красиво релефно поместен в нея, което направо ме кара да не искам да го ползвам, за да се запазят фигурките като нови, хаха. На лицето оставя много леко и загадъчно перлено сияние. Обичам да нанасям малко от продукта, когато не искам на лицето ми да има много грим. Според мен стои доста естествено и е много подходящ както за по-студените дни, така и смятам, че е много симпатично коралово сияние за  пролетта. Ружът се предлага в няколко различни цвята (сред които има и матов), а моят е 10 satin coral.


Essence Matt Matt Matt Lipstick
Щом стане въпрос за червила... може би ви е омръзнало да ви повтарям, но... те са моята страст и най-любима част от грима. Обичам всякакви цветове и все още не мога да реша матови или бляскави предпочитам. Всъщност няма нужда да избирам, защото на пазара е пълно с всякакви за всеки вкус. Есента обаче и аз като всички си падам по по-тъмните цветове. Напоследък се сдобих с доста подобни цветове, един от които е прекрасния 07 purple power на Essence. Влюбих  се още щом го видях на устните си. Не мога да кажа, че издържа кой знае колко дълго. Започва да избледнява от вътрешната част като накрая остава само във външната, все едно сте очертали с молив (мразя тази мода от 90-те). Харесах си още няколко цвята и се чудя дали да си ги взема. Страх ме е, че колекцията ми от червила ще стане срамно голяма, хихихи.
Нося червилото във видеото Малка разходка в Панчарево . Можете да го погледнете, ако желаете.


Вие пробвали ли сте някои нови продукти напоследък и кои бихте ми препоръчали?

                                                                                                         Love, Adriyana

 * продуктите са ми изпратени от PR. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми повреме на ползването им.

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA


Няма коментари:

Публикуване на коментар