сряда, 5 октомври 2016 г.

The Body Shop Satsuma Body Butter - ревю

Здравейте, приказни!
Не съм писала тук от почти 2 месеца, което друг път не се е случвало. Прекъсването не се дължи на липса на вдъхновение или пък липса на нови продукти, които искам да ви покажа... а просто на липса на време, заради промените в живота ми. Преместих се в нов апартамент с моя приятел, което знаете си е голяма стъпка, отделно -  обзавеждане, ремонт и хилядите неща, които трябва да се свършат около това. Ако прибавим и нова  работа... ситуацията става сериозна, хаха.
Днес обаче се взех в ръце и накратко искам да ви разкажа за един продукт на The Body Shop. Всъщност първия и единствен ,който съм пробвала досега.
Става въпрос за маслото за тяло със satsuma, което любезно ми беше предоставено от Parfimo.bg. Обичам този сайт, защото има голямо разнообразие от парфюми и марки козметика,които иначе трудно се намират. Затова винаги с голямо удоволствие участвам в блогърските им програми.
Избрах да пробвам маслото на The Body Shop, защото бях слушала доста за него. Все се чудех какво толкова има в него, че всички са луди по продукта.


Маслото идва в много симпатична и устойчива пластмасова кутийка. Консистенцията му е доста гъста, подобна на истинско масло. Нанася се на кожата много лесно, попива моментално, прави я мека и хидратирана.
Интересното е, че е доста икономично. Имам го от повече от месец, а съм го изхабила едва на половина. Е... разбира се, аз също го "икономисвам", тъй като не ми се иска да свършва.


Най-хубавото нещо обаче за мен в това масло е ароматът му! Прекрасен! Ако не знаете как мирише satsuma-та (съжалявам, ако има дума на български) ще ви издам, че е подобно на портокал, но... по-различно и по-хубаво. Ароматът е доста силен и се задържа върху кожата, което мен много ме зарадва. 


Определено съм фен на това масло и не знам как не ви го паказах в Любими за Септември (може би просто забравих) и със сигурност искам да пробвам още масла на The Body Shop.
Цената на маслото е около 8 -9 лв. за 50 ml.
Можете да намерите още продукти на The Body Shop в parfimo.bg 

А вие пробвали ли сте някои от продуктите на The Body Shop и какво мислите за тях?

                                                                                                  Love, Adriyana





youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

* продуктът ми е изпратен от parfimo.bg. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми повреме на ползването им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар