понеделник, 24 октомври 2016 г.

Mini Haul - Стикери за нокти от aliexpress.com


Здравейте, приказни!
Съвсем накратко реших да ви покажа какви стикери за нокти си поръчах наскоро от китайския сайт aliexpress.com. Когато видях колко евтини са (около 20 - 30 стотинки ) смятах, че няма да са много сполучливи, но въпреки това не се стърпях и избрах десетина.  Повече от седмица обаче сладкия стикер с Мини Маус не мърда от нокътя ми, което ме подтикна към тази публикация. Всъщност стикерите са страхотни. Много добре изработени, лесни за залепване и ако ги запечатате с топ лак - нямат мърдане.


Eто и какви стикери избрах аз от безброй многото, което се предлагат в сайта.
Като голям Disney любител нямаше как Мини Маус да не ме спечелят веднага. Супер сладки са и според мен могат да стоят страхотно като закачлив акцент на всеки маникюр. Аз ги комбинирах с розов лак на Golden Rose и запечатах с топ лака  Perfect Speed Dry, който не подозирах, че толкава много ще ми хареса. Не е никак есенен, но пък е толкова сладък, нали?
 

Миньоните са много закачливи, затова не пропуснах да си взема от тях. Като изработка обаче са малко по-лошо качество от тези с Мини Маус, но пак ще ги ползвам с удоволствие.


Бели и черни пера според мен ще стоят много готино на по-дълги нокти. Нямам представа как ще стоят и какъв маникюр точно ще си правя с тях, но все ще измисля нещо.


Сови, ех тези сови! Напоследък са толкава популярни, че  със сигурност правят впечатление, макар и малки и на ноктите.  Много са пъстри, така че ще стоят много хубаво на тъмен или черен лак.


Да си дойдем на думата. Червила, целувки, токчета! Нямам търпение да изпробвам тези мъничета!


Много романтичен и много оригинален маникюр може да се получи със следващите стикери, не мислите ли? Надписите, момичетата и момчетата и останалите орнаменти веднага ме грабнаха. 


Много пъти съм ви споменавала, че обичам нотите. Дори съм се замисляла за татуировка с нота или ключ сол, но... засега това е само план, хихи. Със сигурност ще се получи нещо интересно с тези музикални стикери.


Следващите три вид стикери въобще не знам как ще ги накарам да работят.  Не съм сигурна дали ще се получи добре с тях, но ако стане добър маникюр със сигурност ще ви споделя снимка.


Начинът на залепване на нокътя е много лесен. Просто оставете дадения стикер (който предварително сте отделили от другите) в чаша с вода за няколко секунди. След това го отлепете от предпазната хартийка и го поставете на желаното място на нокътя си. След като изсъхне минете с топ лак.
В каналът ми в youtube в момента тече Giveaway, една част от която са стикери, ако и вие искате да се включите вижте видеото.

                                                                                                 Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy
 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар