петък, 30 декември 2022 г.

Любими през декември - в духа на Spice Girls и The Beatles

Здравейте, приказни!
За малко да не успея да ви споделя любимците за последния месец от годината, но бързам да се активизирам в последните часове на 2022. Причината да нямам много време за блога е, че цял месец се занимавах с пътуването ни до Англия, където бях на концерт на една от най-любимите ми певици - Emma Bunton. В тази публикация ви разказвам подробно за приключението ми в Манчестър (а скоро и за това в Ливърпул) и страхотния коледен концерт на Ема. Дори този път има и видео в канала ми (след повече от 3 години). 



За първи път посетих коледен базар в Германия през 2018 (вижте видеото тук ) и си взех чашите, в които пихме с Алекс греяно вино. И до днес ми носят много спомени и обожавам да си пия в тях. Затова си дадохме обещание, че винаги, когато сме заедно в чужбина по време на Коледа ще си купуваме чаши от коледни базари. Тази година чашите в Манчестър бяха два вида за чай/горещ шоколад, но аз харесах само едната (а и нямах никакво място в багажа) и оттогава не спирам да си пия кафето в нея. Много ми харесва и определено е една от най-любимите ми и специални коледни чаши, които имам.




Книгата, за която ще ви споделя днес няма да изненада никого, защото е така дългоочакваната детска книжка на Марая Кери "Коледна принцеса", която беше издадена и в България веднага след излизането и на американския пазар. Книжката е много приятна, написана  в рими, с леки закачки и препратки към живота (и дори външността) на самата Марая. С много красиви илюстрации и дебели корици. Разбира се и без номерация на страниците (Марая не признава времето и измерването му, хаха). Прекрасен подарък за малки и големи и задължителен, ако харесвате Марая Кери.



1899 е сериалът, който ме залепи за екрана на телевизора и не ме оставяше на мира, докато не го изгледах. От създателите на Dark e, което говори само за едно - изключително интересен, заплетен и откачен сюжет. Много ми хареса, че постоянно ме държеше в напрежение и чудене какво ли става. Пътуване във времето, пространството, реалност, илюзия. Само част от прекрасната бъркотия, която създателите са забъркали. С Алекс имахме различни теории, които се оказаха неверни накрая, разбира се. Не издавам повече, просто го гледайте, но внимателно и съсредоточено!




Едва ли щеше да има по-подходящ момент да попадна на комедията "Вчера си е за вчера". Няколко дни преди да посетя градът на Бийтълс  - Ливърпул, този филм, в който великолепната четворка изведнъж спира да съществува и никой не си спомня песните и, ме накара да се усмихна широко и да очаквам с нетърпение да се сблъскам с музикалната история, разпръсната навсякъде из английския град. Много приятна комедия, която бих ви препоръчала да гледате.

 


Всяка година преди Коледа сайта parfimo.bg, с които си партнираме от дълги години, ме изненадват с ароматен подарък. Този път те бяха заложили на парфюма Roberto Cavalli Paradiso Assoluto. Много сладък и приятен ориенталски аромат, напомнящ за лятото, но и подходящ за зимните празници. Връхни нотки - лимон, грейпфруд, бергамот, розов пипер, средни нотки - жасмин, лилия и маракуя и основни нотки - пачули, сандалово дърво и ванилия. Елегантният дизайн на червената бутилка на парфюма пък е дело на съпругата на Кавали. Определено отличаващ се и запомнящ сe аромат. 




Последните няколко месеца пробвах доста продукти на марката Neutrogena, като в момента много харесвам Retinol Boost - нощния крем с ретинол. Той е за всеки тип кожа, бори се с бръчките като хидратира в дълбочина и освобождава в повърхностните слоеве на кожата чист ретинол. Формулата му е обогатена с екстракт от мирта за увеличаване ефекта на ретинола и хиалуронава киселина. Има много приятен аромат, попива бързо и е в масивна стъклена опаковка. 

Пожелавам ви весело посрещане на Нова година и много здраве и поводи за радост през 2023!
                                                                                              

                                                                                                                Love, Adriyana




youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

  instagram - @adriyanarumenova
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар