сряда, 12 август 2015 г.

Bioten Sensual Touch Body Lotion - ревю

Здравейте, приказни!
В любимите ми продукти за месец юли присъстваше един лосион за тяло, за който ви споменах, че ще си говорим допълнително. Ето, че моментът настъпи и сега ще ви споделя моите впечатления от Bioten Sensual Touch Body Lotion с орхидея и иланг-иланг. 


Лосионът е подходящ за нормална към суха кожа и е по-подходящ за лятото по мое мнение. Ето какво предлагат производителите :
Лосионът за тяло за чувствено докосване предлага приятен начин за ефективна хидратация придавайки на кожата мекота и гладкост до 48* часа. Формулата е обогатена със 100% естествени съставки, добити чрез екологични и неинвазивни методи, щадящи природата.
Екстрактът от Орхидея е богат на полифеноли, протеини и аминокиселини, които хидратират ефективно кожата. Етеричното масло от Иланг Иланг, известно със своите нежни свойства придава чувство на комфорт. Съвременният комплекс NUTRIMOIST 48Н осигурява незабавна хидратация и продължителна влажност на кожата до 48 часа.


Лосионът има сравнително течна консистенция. Попива в кожата много бързо, хидратира отлично. Това, което най-много ми харесва в него е страхотния му аромат на орхидея. Той се запазва по кожата около час. Интересното е, че цялата къща се умирисва след като съм го ползвала. Не съм имала друг такъв лосион, който да предлага такава наслада на сетивата. Много ми е интересно да пробвам лосион от същата серия с друг аромат. Цената му е около 6 лв. за 250 ml
Ще се радвам да сподeлите дали вие сте ползвали някой лосион или да ми препоръчате друг ваш любим продукт на Bioten.

                                                                                                 Love, Adriyana

 

* продуктът ми беше предоставен от Bioten Bulgaria, мнението ми за него е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му

Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA



Няма коментари:

Публикуване на коментар