четвъртък, 20 август 2015 г.

Nuxe Travel Set

Здравейте, приказни!
От доста време чета за козметиката на Nuxe, която е много хвалена и обичана от всички. Разбира се, кой не харесва френска козметика, която е натурална и в същото време в нея се усеща кокетността и изтънчеността на парижанките. От семплите, но достатъчно луксозни опаковки, до странния и емблематичен мирис на продуктите.
Реших и аз най-накрая да разбера защо всички се прихласват по марката, затова си взех травъл комплекта, който съдържа 6 продукта в мини/травъл размери. Много се вълнувах, че ще имам възможността да ги тествам, затова още щом получих комплекта опитах от всичко, хаха.



Ето и какво съдържа той :
1. Гел-олио със златисти частици - 30 ml. Той е без парабени и сулфати. Измива добре и не изсушава кожата. Оставя много приятно и едва забележимо сияние по кожата. Продукт, който харесах, но една ли си бих купила в пълен размер.

2. Мицеларна вода с листа от роза - 35 ml. Предназначена за чувствителна кожа. Без парабени. За този продукт бях особено развълнувана, но... не ми допадна. Усещах леко парене на очите и неприятно лепкаво усещане на лицето. Очаквах доста повече от този продукт, който се оказа разочарованието в комплекта.

3. Мултифункционално сухо олио - 10 ml. Това е единствения продукт на марката, който бях пробвала преди да си купя комплекта. В началото не му намирах приложение, но се оказа, че е идеално за по-интензивна нощна грижа. Използвам го смесено с крем за лице вечер веднъж в седмицата, както и понякога го смесвам с крема си за ръце. Съдържа 6 масла и витамин Е. Един от любимите ми продукти в комплекта.

4. Парфюм с аромата, характерен за марката - 1.2 ml. В началото се зачудих как изобщо е възможно някой да харесва толкова аромата, че да го използва и като парфюм. С времето обаче тай започна да ми харесва и сега с удоволствие нося мостричката в чантата си- ей така в случай, че ми се прииска малко аромат на френска козметика.




5. Крем за лице - 15 ml. Без парабени. Много ми хареса. Хидратира отлично, ползвах го сутрин и вечер. Жалко, че толкова бързо свърши. Бих си го купила в пълен размер.

6. Крем за тяло - 30 ml. Аз го използвах като крем за ръце и определено усетих подхранващото и хидратиращо действие. Хареса ми определено.
Всички тези мините идват в прозрачен несесер, който е изключително подходящ за пътуване, защото с един поглед можеш да намериш това, което търсиш.
Като цяло задоволих любопитството си и препоръчвам и на вас да опитате комплекта за пътуване, за да получите по-пълна представа за продуктите преди да ги купувате в пълен размер.
Цената на комплекта е около 21 - 22  лв. 
    

                                                                                                          Love, Adriyana


Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар