петък, 30 октомври 2015 г.

Нови придобивки през октомври (Късметлийски haul)

Здравейте, приказни!
Този месец, подобно на предишния се оказа пълен с нови козметични придобивки, като повечето от тях бяха подаръци или пък награди от разни игри, ето защо реших да го нарека "късметлийски haul" Продължавайте да четете, за да разберете защо :)
Започвам с главната и най-страхотната ми нова придобивка, а това е единствения и неповторим хайлайтър The Balm Mary-Lou Manizer. Предполагам, че всички сте чували за него, защото това е може би един от най-известните грим продукти въобще. Мен също не ме подмина манията по него и знаех, че трябва да го имам. Поръчах го от enzo.bg и пристигна точно навреме, за да се включи в днешната публикация. Прекрасен е, но друг път ще ви говоря повече за него!


В olx открих три мини продукта на Benefit на примамливата цена от 10 лв., затова не се замислих и веднага ги взех. Това е първия ми допир с марката, а отдавна исках да пробвам нещо тяхно. Комплектчето съдържа гланц за устни Coralista в много красив коралов цвят и с невероятен аромат. Втория продукт е стейн Cha cha tint, който може да се ползва както за устни така и за скулите. Третия път е основа за лице That gal. Ще направя ревю и за трите продукта веднага щом натрупам повече впечатления.


Имах нужда от нови есенни лакове, затова си купих един от гел серията на Essence в цвят 10 true love, както и два от wow! серията на Golden Rose - номер 36 и 47. И трите лака са ми много любими, като този на Essence не съм спряла да нося откакто си го купих. Обожавам го!


Golden Rose имаха много примамлива оферта този месец, а именно червилата им от серията Vision бяха намалени на 3 лв. Избрах номер 120, което е в типичен за есента цвят и което нося с голямо удоволствие. Повече за него говоря в това видео!


Това са продуктите, които си закупих сама този месец. Всички останали са подаръци и награди. Започвам с едно червило от Revlon, което спечелих от тяхна игра. То е от серията им Ultra HD в цвят 875 Gladiolus. Много го харесва и смятам скоро да му направя ревю, така че тогава ще научите повече.


Отново от игра спечелих цяла кутия с продукти на Rimmel, определено скоро не бях печелила толкова голяма награда. За тях имам публикации и 2 видеа, затова ви оставям линкове, ако ви е интересно  -първа част    и  втора част .



 Два страхотни продукта пък ми бяха пратени за проба. Това са лентичките за избелване на зъби PearlGuard и серума за удължаване на мигли на Realash. Ползвала съм оригиналните лентички, за действието на които можете да  прочетете повече тук.


Много съм развълнувана за серума за мигли, тъй като постигнах доста добри резултати  с този на Revitalash. Надявам се и този на Realash да е толкова добър. Очаквайте подробни публикации и за двата продукта.



Този месец ми върви и на много любезни консултантки в аптеките. В една от тях ме отрупаха с тестери на различни продукти на Olivella. Може и да споделя мнението си за тях в следваща публикация. Също така се сдобих с продуктовия каталог на La Roche - Posay и няколко мостри на Eucerin.


Завършвам с една некозметична, но много вълнуваща придобивка. Това е книгата на любимата ми влогърка Zoella - Girl Online . Получих я вчера и още не съм почнала да я чета, но смятам след като го направя да пиша по-подробно за нея. Също така получих торбичка с цитат от книгата ! Супер, супер сладка изненада за всички фенове на Зоуи. 




Това бяха всичките ми нови придобивки за октомври. А вие какво си купихте последно?

                                                                                                         Love, Adriyana

 

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар