четвъртък, 22 октомври 2015 г.

Life As I Know It : Един ден в Гърция


Здравейте, приказни!

Реших да започна нова поредица в блога, която да отразява моите преживявания, мисли и т.н, и която да не е непременно свързана с козметиката, музиката, филмите и въобще нещата, за които обикновено пиша. Няма да крия, че бях вдъхновена от ежедневните влогове на Снежи и постовете Like a Monday на Зори. Искам тези публикации да се превърнат в един своеобразен дневник, който след време да отворя и да се потопя в спомени за миналото. 


Обичам да пътувам и да посещавам нови места, но за съжаление не го правя толкова често, колкото би ми се искало. Преди няколко дни имах щастието да посея Драма и Кавала в Гърция. Това е моята първа екскурзия в страната, заради което бях доста развълнувана !
Макар екскурзията да беше еднодневна, мисля, че беше достатъчна, за да ме зареди с положителна енергия за седмица напред.

В Драма посетихме един страхотен парк, наречен Св. Варвара. Много чиста река, много интересна растителност и невероятно спокойствие.  Макар пълно с туристи този парк предразполагаше към пълен релакс сред природата, нещо, което много ми липсва напоследък.



Следващата ни дестинация беше черквата Св. Лидия. Това е първата покръстена християнка, която е от съседно на Драма градче. Отново – невероятен дух, красота и спокойствие. Черквата е неописуемо красива,  доста различна от нашите.  Парка, около нея беше безлюден, но много чист и подреден. Естествено, за да покажем, че сме българи, някои от ексурзиантите си откъснаха неузряла райска ябълка. Просто ей така, колкото да не оставят никой да забрави, от къде идва Бай Ганьо.

Последно, но най-вълнуващо беше посещението ни на Кавала. Много красиво място, което спечели сърцето ми още при слизането от автобуса.  Гледката, която се откри пред нас е нещо, което обожавам, а именно морето. За мен няма по-приятно нещо, от това да се разхождам по брега на морето, гларуси да летят над мен, морския бриз да носи косите ми. В случай не се разходихме по плажа, но беше толкова топло, че сериозно се замислихме над това.
 


Другото много интересно нещо бяха моряци. Видяхме как пекат прясно уловена риба, как сушат дрехите си на импровизирани простори в лодките си и т.н.  Дори ми си прииска да обикалям с подобна лодка, сигурно е доста вълнуващо.
Самия град беше типично по курортски доста наблъскан с магазини и заведения, повечето от които бяха напълно празни.  Като цял нямаше и голям избор за хапване набързо, защото си взехме по един дюнер или поне това, което те мислят за такъв.  Мога да кажа ,че нашите са в пъти по-хубави и по-евтини. Друго интересно нещо е, че гърците са доста любезни и никога няма да окажат да те пуснат да използваш тоалетната в заведение, например.  Също така  да търсиш не можеш да намериш и eдна хартийка на земята.



Разбира се няма как да мина и без малко покупки. Взех си няколко от много хвалените  гръцки продукти - два натурални сапуна, единия с алое вера, който се бори с пъпки на лицето и един с портокал, кафе, което може да се използва при различни заболявания, стрес и т.н. и традиционните сладки/курабийки с цял бадем. Да не забравяме и разните магнитчета и пръстени, които стандартно винаги си взимам за спомен, хихи.


Посещението ми в Гърция ще остане един незабравим спомен за мен! Надявам се да ви е било интересно, че го споделих с вас. Очаквайте още много публикации, свързани с екскурзии, преживявание или просто с ежедневието. 

                                                                                                      Love, Adriyana

                                                  Още места, на които да ме намерите :
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар