неделя, 25 октомври 2015 г.

Първи впечатления от няколко продукта на Rimmel + VIDEO (част 1)

Здравейте, приказни!
Може би някои от вас вече са разбрали каква късметлийка съм, когато става въпрос за печелене на козметика от разни игри и giveaway-и във facebook, хиххи. И аз не знам как така толкова често печеля, може би защото доста често играя и имам много силен състезателен дух. С ръка на сърцето мога да кажа, че поне една трета от грим колекцията ми е спечелена, което е лудост, знам!
Една от най-големите награди напоследък беше кутия с 11 продукта на Rimmel, с които човек може да направи целия си грим, било то дневен или вечерен. Е, забравили са продукт за вежди, бронзираща пудра и хайлайтър, но... да не бъдем  (бъда) толкова подробни!
Кутията беше подаръка от giveaway-a на PetPanda и е предоставен от Rimmel, условието беше да се коментира под клипа на Петя.


Много харесвам продуктите на Rimmel ,като досега съм ползвала  коректор, фон дьо тен-и и червила на марката. С голям интерес изпробвах всеки един от продуктите и мога да кажа, че са доста добри. Малко разочарование се оказаха  сенките, защото три от цветовете не са нито добре пигментирани, нито добре се работи с тях. За сметка на това пък останалите 2 са невероятни! Ружът е доста прашлив. От останалите 8 продукта съм много доволна и много радостна, че вече са част от колекцията ми!


Ето и няколко суоча, за да добиете по-пълна представа за цветовете. На първата снимка са петте цвята от палитрата, а на втората както следва - ружът, червилото, глосът, моливът за очи.


Тъй като доста отдавна искам да снимам видеа, но все не улучвам точния момент... реших, че най-накрая той е дошъл, затова заснех под формата на влог-видео разопаковането на продуктите и първите си впечатления за тях. Гримът, който си направих смятам, че е доста подходящ за есента и ще се радвам, ако служи за вдъхновение на някои от вас.


Надявам се да ви хареса, въпреки че е първия ми клип от този тип. Ако е така ще се радвам да коментирате, да задавате въпроси или просто да се абонирате за канала ми, защото скоро ще има още какво да се види в него.
Видеото стана прекалено дълго, затова го разделих на две части. Втората част очаквайте скоро! В нея основен акцент ще са устните и мнението ми за червилото на Rimmel.

 


                                                                                                       Love, Adriyana

  Още места, на които да ме намерите :

youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар