сряда, 28 октомври 2015 г.

Първи впечатления от няколко продукта на Rimmel + VIDEO (част 2)

Здравейте, приказни!
Ето я и втората част от публикацията/видеата на тема впечатления от продуктите на Rimmel. Днес на фокус са червилото и лакът, за които не говорихме миналия път. Определено съм много доволна и от двата продукта, като за червилото може да разберете повече, ако изгледате видеото!


Лакът пък е в един страхотен летен ментов цвят, но на мен не ми пречи да го нося и сега през есента. Не е кой знае колко издръжлив и трябва много да се внимава при нанасянето му, защото остават черти.


Във видеото ще видите и двойник на червилото на Rimmel, а именно номер 120 от серията Vision на Golden Rose. За него ще ви разкажа повече в някоя следваща публикация!


Надявам се видеото да бъде полезно или интересно! Ако е така не забравяйте да го харесате, да се абонирате за канала ми или пък да коментирате! Приятно гледане! :)



                                                                                                           Love, Adriyana

                                                            
youtube - Adriyana from MMM
facebook - MakeUp Music Me
втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova
twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар